cecbj195 skrev 2014-08-29 13:46:35 följande:
Vilken bra idé att skicka ut inbjudningarna till alla hjärtans dag! Vi tänkte skicka ut våra save-the-date någon gång efter årsskiftet, då skulle 14 februari kunna funka (vi gifter oss i oktober så inbjudningarna skickas under sommaren någon gång). Får jag sno den idén av dig?
Imorgon lördag kväll har jag och fästmannen kommit överrens att för första gången sätta oss ner och diskutera igenom hur vi vill ha vår dag. Han har inte velat börja planera förrän till hösten (ja, jag vet, jag har fuskat rätt ordentlig...) Ska bli sååå kul att äntligen börja planera detaljer!!
Absolut,sno på! Kul att kunna sprida idéer till andra :)
Och det där med att sätta sig ner med karln o "starta" planeringen hehe....OM dom bara visste hur mycket planerande man redan gjort i huvet. Min käre snickare lämnar över mycket av planeringen till mig ( men det är helt ok )så jag brukar ha små TVÅNGSmöten då o då och tvinga honom bestämma saker, sist bestämde han musik till kyrkan , och vid ett klädmöte var han väldigt bestämd om färgen på slipsen-fniss
Nu slipar han på ett upplägg att fråga min far om min hand : Tager du xx mig till din svärson, att dras med livet ut?