Vi som gifter oss 2015!
Hej!
Jag och min sambo ska gifta oss 13 juni 2015
Jag håller på och kolla runt på Kinaklänningar... nån som vet hur denna ser ut i ryggen, blixtlås, knappar eller snörning?
Hej!
Jag och min sambo ska gifta oss 13 juni 2015
Jag håller på och kolla runt på Kinaklänningar... nån som vet hur denna ser ut i ryggen, blixtlås, knappar eller snörning?
Jag hittade den på balklanningaronline.com
Hittade bilder på ryggen tack vare "litenkaka" och det var dragkedja/knappar i ryggen och jag måste ha snörning...
men jag har kommit på att jag ska köpa en armlös klänning och sen ha en liten "jacka" i spets över
Någon som vet varför mina bilder kommer dubbelt??!
Den första!
Båda var ju supersnygga! :) Vilken gillade du bäst?
Jag ska beställa denna klänningen från Landybridal. Vilken underkjol hade ni valt?
Kan ju lägga upp våra inbjudningskort. Det ligger som uppslag så det är 4-sidingar. sid 4 & 1
Gjorde dom varibla dvs personliga så det står:
namn & namn, vet ni vad?
Sid 2 & 3
Nu har jag beställt klänning från Landybridal!! Gaahh va nervös jag är
Vi har även varit å pratat med cateringfirman som ska fixa käk och underhållning...
Å va snygga! Snyggt med bronsfärgad klack!
Tyvärr kan jag ju inte hjälpa dig
Vet inte om det det var i denna tråden det diskuterades hur mycket dricka man kan räkna... Här ör iaf en länk till Systembolagets sida på dryckesåtgång. En liten hint iaf
www.systembolaget.se/Dryckeskunskap/Om-mat-och-dryck/Hur-mycket-dryck-gar-at/
Måste ladda upp bilderna från vår pysselstuga igår :)
Är så nöjda med resultatet, men det är itne gjort i en handvändning och vi har minst en dag kvar innan alla är redo att skickas
JAA :D nu är solist till vigseln tillfrågad och hon sa glatt ja direkt. Men har ni några tips på sång som hon kan sjunga? det står helt still i mitt huvud.
Nu har jag fått både klänning (beställd från Landybridal.co) och ringarna (Guldhuset) Herregud vad nöjd jag är! Kan varmt rekommendera Landybridal! Klänningen är helt fantastisk! Har bara bilder i telefonen men kan ladda upp om någon vill se.
Kan det inte bli juni nu!!!!!???