Vi som gifter oss 2015!
Finns det plats för fler? Vi ska gifta oss 6/6 2015 :)
Finns det plats för fler? Vi ska gifta oss 6/6 2015 :)
Haha ja det är nog jag som varit lite bridezilla, fast snäll och lugn men har varit rädd att inte få tag i lokal och så, det är ju även en röd dag så det gick inte att få tag i vigselförättare via rådhuset men jag googlade fram en och kontaktade henne. Slottet som vi bokat för övernattning hade tex redan fullbokat för sommaren 2015 för bröllop...
Vi får också tillgång på fredag em, även om man kommer ha massa annat att göra vill jag nog själv också dekorera då, vi blir väldigt få vilket är lite tråkigt på ett sätt men gör att man kan satsa mer på dem som kommer men lokalen kommer behöva fyllas ut.
Trattkantarellen: Vi ska också vigas ute i anslutning till lokalen så jag hoppas att det är fint där men det är ett naturreservat så det tror jag absolut, så jag vet vad du menar med att utemiljön är viktigare, vår lokal är inte så vacker vad jag sett på bilder men som sagt läget och miljön är viktigare. Det är också enda stället i närheten av oss till ett rimligt pris och jag har bara läst bra om den platsen för bröllop och min sambo är en skogsmulle så det passar så bra. Skönt att ha två att välja mellan då är det sannolikt att en av dom känns rätt, hoppas jag känner det när vi åker till vår plats :D
Vi gifter ju oss den 6/6 som är en röd dag, jag tänkte inte på det :o. Lokal och vigselförrättare är ordnad vilket är ren tur eftersom att rådhusets utsedda förrättare inte jobbar röda dagar. Nu till frågan, tror ni att det kan vara problem att få tag i catering en sådan röd dag? Man får väl höra sig för hos de olika antar jag...
Zandri: Tycker din klänning ser jättefin ut på dig och den behöver ingen underkjol i mitt tycke.
Plättis: Jag är ÅTTA år äldre än min sambo :D