Vi som gifter oss 2015!
Hej allihop!
Nu har jag varit en aktiv Bröllopstorget-surfare de senaste månaderna då vi planerat vårt bröllop, jag har inspirerats av, glatts åt och följt er alla som finns härinne. Kul! Men nu tyckte jag att det var dags att bli aktiv på riktigt - med bara en vecka kvar till bröllop!!!
Vi gifter oss i en Folkpark med vigsel på dansbanan. Det kommer vara ca 70 gäster och vi har tema tidsenligt 50-tal (frivilligt när det kommer till klädsel). Traditionellt kommer det vara i den bemärkelsen att det kommer vara vigsel, middag & fest men annars är det en fest snarare inspirerad av oss än av själva gifteriet. Jag kommer ha en fantastisk blekrosa, vintage 50-talsklänning, min kille svart kostym och det kommer vara liveband och tombolastånd.
Hur går det med allas planeringar? Vi har insett att det inte finns särskilt mkt tid utöver middag/fest etc. när det är tal och särskilt när det är buffé och 70 pers ska hämta mat. Dvs lekar och sådan skippar vi och kommer istället ha mkt dans på dansbanan efter middagen :) Hur har ni tänkt kring det?
Nu börjar det blir bra pirrigt! Någon mer vars bröllop är i juni?