litenkaka skrev 2015-01-17 14:17:35 följande:
Vi valde en av sambons bbfs och en av mina bff's :)
okej :)
Allrakäraste skrev 2015-01-17 14:31:53 följande:
Vi har valt en av sambons bästa vänner, en kille som inte alls har problem med att ställa sig upp inför mycket folk och gärna stämmer upp i sång. Dock har vi inte hunnit fråga honom än men vi är ganska säkra på att han säger ja :) Han kommer nog även att få ansvar för att hitta på lite spex/lekar eller annat kul om middagen är alltför lugn.
Okej, vi pratade lite igår om detta och för en vecka sedan bestämde vi oss för min sambos kusin och sen har vi funderat på vem mer vi vill ha och igår kom vi fram till att det nog skulle passa med en till kusin till min sambo,
de två vi ska fråga är kusiner med varandra, och de har så tajt släkt och jag hoppas de vill, vi ska fråga när vi kommer hem i början av februari, men jag är så sjukt nervös
Sofia2015 skrev 2015-01-17 14:37:35 följande:
Hon kommer ta emot alla anmälningar på tal och spex och presentera dem under kvällen. Dra alla förhållningsregler och ha dialog med serveringspersonalen. Kort sagt kommer det vara hon som har kollen på att allt flyter på, så att vi slipper. =)
Tror nog att vi kommer göra på samma sätt, skulle vara skönt och slippa ha allt ansvar på den stora dagen