augusti skrev 2014-04-10 20:04:28 följande:
visst är det kul att prova klänningar! Men det finns väl inte bröllopsbutiker öppna på söndagar?
www.dindromklanning.se har sitt lager i Ale strax utanför Gbg (där jag bor) och hon fick förhinder nu på lördag och undrade om det gick bra med söndagen istället, så därför blev det en söndag :) Man måste boka tid med henne eftersom det faktiskt är en webbutik, men väldigt praktiskt att kunna prova och se IRL ändå :)
VinterBrud2015 skrev 2014-04-11 14:26:28 följande:
Va härligt, det vill jag också börja med! Dock är helgerna ganska uppbokade just nu så får nog bli först om någon månad.
Vad har du för tankar om vad förklänning du vill ha nu när du har börjat prova? Var det samma som du trodde innan? ;)
Jag hann bara prova ett par modeller, men har innan kollat enbart på axelbandslösa klänningar, och varit väldigt tveksam till att alla klänningar har så otroligt mkt applikationer, spets etc.
Provade dock den här:
louloubridal.co.uk/collections/bridal/pink-collection/lb19/
och blev helt kär!
Så nu har jag kollat på massa klänningar med liknande skärning.
Jag kollade innan på klänningar med hjärtformad överdel som är tajt till midjan och har någon form av markering i midjan för att sedan gå över i en rejäl marängkjol, och just de bitarna känns fortfarande helt rätt för min kropp.
Ska prova några olika sånna modeller i helgen.
Zandri skrev 2014-04-11 15:16:00 följande:
Åååh! Hittade du något fint? :D
Ja, jag blev helt kär i den här:
louloubridal.co.uk/collections/bridal/pink-collection/lb19/Zandri skrev 2014-04-11 15:19:39 följande:
Vet inte om jag har nämnt det här, men vi har nu istället bestämt oss för att gifta oss den 23 Maj 2015, istället för September 2015. Att vi ändrade oss berodde på lite olika saker, på att folk i vår närhet skulle kunna delta & för att Maj känns lite "säkrare" vädermässigt än September. Vi skall ju gifta oss utomhus om vädret tillåter & Maj månad är ju helt underbar! Så nu blir det 23 Maj istället! :)
Lokal & plats blir fortfarande den samma :)
Samma datum som vi! Vi vill också ha vår vigsel utomhus! Vi har två lokaler som vi väljer emellan, vi ska åka upp och kika på dem över kristi himmelsfärd, så vi kan se vilken miljö som passar oss bäst :)
Vi kommer båda från Karlstad/Forshaga men bor nu i Göteborg, så därför fick det planeras in med lite framförhållning :p