Vi som gifter oss 2015!
[quote][quote-nick]Tessa skrev 2013-08-23 12:45:34 följande:[/quote-nick]
Sudditjuven skrev 2013-08-23 12:27:47 följande:
Jaa, jag tycker att det är så fint att den är som en prinsesskrona! Vårt kontrakt för lokalen kom igår dessutom! Hyran ligger som jag tidigare nämnt på 8.000.-, sedan såg jag att han skrivit till att man kan välja tillval. Städning för en tusenlapp och stearinljus till ljuskronorna för 300.-. Städning för en tusenlapp är väl ändå helt okej? Dessutom har vi lokalen två dagar innan festen! Sudditjuven skrev 2013-08-23 12:27:47 följande:
Jaa, jag tycker att det är så fint att den är som en prinsesskrona! Vårt kontrakt för lokalen kom igår dessutom! Hyran ligger som jag tidigare nämnt på 8.000.-, sedan såg jag att han skrivit till att man kan välja tillval. Städning för en tusenlapp och stearinljus till ljuskronorna för 300.-. Städning för en tusenlapp är väl ändå helt okej? Dessutom har vi lokalen två dagar innan festen! har kollat in lite fler parfymer för övrigt. det är så svårt, då parfymer luktar på ett sätt på papperlappen, och på ett annat på huden! en av parfymerna luktade skitgott! tyvärr minns jag inte vad den hette.. men det var en rektangulär röd flaska med en kork i någon monogram.... dock så luktar den lite som mitt ex.. sååå vill inte tänka på han på min bröllopsdag :P provade Spears fantasy oxå. helt ok. och så en "in love" av tesor eller vad dom hette.. mmmmmnja.. ja ok. hittade en som hette "marry me". skitcoolt tänkte jag! tänk om den luktar gott och jag kan ha den! meen den luktade inte sådär JÄTTEgott inte.. ska prova den på huden någon annan dag.