Vi som gifter oss 2015!
massa text...
Jag har mor och far, och nära vänner till familjen, totalt blir det 6-8 personer på min sida. Resten ska fyllas med vänner, för jag vill ha kul. Men vilka ska man bjuda? Kollegor är svåra, hur har ni tänkt kring det?
Vi bjuder inga kollegor, skall man det? Eller jo vissa men det är ju sådana som vi räknas som privata vänner med. Men annars skulle jag inte bjuda dem. Vi bjuder de som vi vill ha där inte de som vi känner oss tvingade till att bjuda. Lite släkt (inga kusiner) och några vänner och bekanta till familjen som alltid vart med under min uppväxt, tror vi har fler vänner som är min mor och fars, men som alltid vart med mig under min uppväxt än jag bjuder egna vänner :)
fotografen skall va med oss hela dagen är tanken, men det är en av damens fotografer som hon modellar för så vi får ett bra pris genom det samt att han gärna vill fota ett bröllop som inte är det "normala" temat.
Däremot har jag en bekant som börjat arbeta med foto, kan kolla med honom om han skulle vara intresserad av bröllop, för då blir det till förmånligare pris troligen, han är väldigt artistisk av sig så... och han finns i sthlm