Vi som gifter oss 2015!
Åh vad roligt, håller tummarna för att hon säger ja! :) Jag längtar speciellt efter att få berätta för min moster så att jag slipper terrorisera min blivande med en massa detaljfrågor som han ändå inte bryr sig om.
Enda kruxet är att jag bad kusinen vara tärna från början (eller åtminstone antydde att jag gärna skulle ha henne i den rollen) och då tackade hon nej. Jag hoppas att hon ser toastmadame som en annan typ av hedersbetygelse, annars får vi be svärmor. Hon skulle vara perfekt i den rollen också.
Haha, känner igen det där. Det är som att alternativen är för många, någon borde bara hålla upp två klänningar och "här, ta den ena" så var det klart sen.
Jag låg och grät av hopplöshet igår, sambon fattade ingenting (men lät mig äta choklad till middag, så han var rätt bra ändå.)
Fast tror du inte att om man valde den ena skulle man efteråt sitta och bita på naglarna och tänka "alltså, jag undrar om inte den andra hade varit bättre..."? Jag är sån. Konstant velpotta, kan aldrig bestämma mig för något. Sambon är jättebestämd, men bara på punkter där jag bestämt mig för något annat
Åh, jag får aldrig äta choklad till middag! Inte ens glass. Men det kan i och för sig bero på att jag berättat för min sambo att jag tidigare hade ätstörningar. Nu är han en hönsmamma istället, men det tycker jag är jättegulligt.