Sofia2015 skrev 2015-03-20 18:46:29 följande:
Jag ÄLSKAR klänningen! Sjukt fin. Hoppas du kan få en slant tillbaks så du kan få snörning i ryggen.
Hoppas det löser sig med hundarna också, man är ju lite petig när det kommer till ens närståendes djur. Vad är det för ras/er?
Jag tog kontakt med säljaren som bad så väldigt mycket om ursäkt för misstaget och skulle skicka en ny som var rätt. Egentligen skulle jag inte ha klagat, men det var mörka fläckar på tyget här och där. På livet, så de hade inte gått dölja.
Det är två finnstövare, vana vid jakt. Så inga lägenhetshundar. Men hela släkten hjälps åt för att hitta någonstans där de kan bo, så jag tror det kommer lösa sig.
Eriikah skrev 2015-03-20 19:56:35 följande:
Jättefin klänning! =)
Tack
tesselessan skrev 2015-03-20 20:08:48 följande:
jättevacker klänning - ser inte alls ut som den är för tajt över midjan, tycker den sitter jättesnyggt. Lite stor över bysten som du säger men det är ju inte svårt för en sömmerska att ordna
Jag kunde ju stänga dragkedjan, så alldeles för liten är den inte. Men den satt åt för tajt, allt som inte var skelett trycktes antingen uppåt eller neråt
Nu skulle säljaren skicka en ny, men jag hann ringa sömmerskan för att kolla om det gick göra ändringar. Och det hade förmodligen blivit med dragkedja i vilket fall. Att sy om till snörning var svindyrt, så sömmerskan rekommenderade att bara ändra storleken.