Vi som gifter oss 2015!
ellie01 - åh, det med sidenbadrockarna lät ju kul! :) Vad ska du mer ha i?
ellie01 - åh, det med sidenbadrockarna lät ju kul! :) Vad ska du mer ha i?
Artemiss - Lite så tänker jag också! Det här med att pusha för mycket långt innan. Jag har en nära vän som är helt nällad på det här med bröllop, haha. Så det är roligt att prata med henne. Hon kommer att få något extra fint på självaste dagen. Men mina tärnor är inte speciellt intresserade i nuläget, och mig gör det inget. Jag älskar dem ändå!
Idag är det för övrigt 758 dagar kvar tills vi planerar att gifta oss. Så idag lånar vi svärbrors och kör ut till platsen där vi hade tänkt ta våra bröllopsbilder och samtidigt ta ett joggingspass. Iiiih! Tror att jag ska sätta mig och göra kuvert ikväll. Har även spenderat halva natten på Pinterest och hittat en massa roligt som jag kan göra själv. Brädan med lyktorna känns ju givet!
Sedan ska det kanske sägas att vi bara bjuder folk som vi är så pass nära vänner med att vi vet att de är där för VÅR skull och inte festens! :)
bröllop2015 - JenJenHouse har! :)
http://www.jenjenhouse.com/Half-Sleeve-Faux-Fur-Wedding-Wrap-013015988-g15988
Jag har bara varit på ett bröllop och det var helt underbart. Toastmastrarna gjorde ett superjobb, det var mycket deras förtjänst att det flöt på så bra som det gjorde. Tror att man får vara lite taktisk när man väljer toastmaster/-rar, så att man inte utser någon som har för vana att t ex komma för sent, glömma hälften hemma etc.
Tessa - går det inte att sy egna dynor till stolarna så att du slipper den lila färgen?