[quote=4397556][quote-nick]Plättis skrev 2014-09-21 00:39:19 följande:[/quote-nick]
Jag måste bara få dela med mig av något sött. I helgen är jag hemma och hälsar på mina föräldrar, och min farmor och farfar bor precis bredvid. Så jag gick förbi och pratade lite bröllop, och min söta lilla farfar som blir 90 nästa sommar lovade dyrt och heligt att komma på mitt bröllop om han slapp köra bil.
Dessutom frågade jag när de hade gift sig, och ingen av dem kunde svara på det. Året blev fel, farmor var osäker på datumet och jag bara skrattade eftersom jag tänkte på hur mycket man anstränger sig för den här enda dagen i ens liv som man om femtio år inte ens kommer minnas.
Det fick mig att fokusera ännu lite mer på det som är viktigast för mig - att bli fru till den fantastiska man jag redan delat livet med i snart sex år. I framtiden kommer viktigare dagar vi aldrig kommer glömma, men bröllopet är bara början på ett liv tillsammans.
[/quot
Fniss,jag har också lyckan att få ha mormor 91 o morfar 92 kvar i mitt liv, de vet inte om bröllopet än men jag ser fram emot en del, mer eller mindre lyckade uttalanden som antagligen blir klassiker.
Vad sägs om när mamma berättade att hon väntade sitt första barn o mormor säger "Usch, nu vet alla vad du har gjort! "
:p