Vi som gifter oss 2015!
Är det inte väldigt sällan saker kommer bort på posten ändå? Risken att flera kommit bort borde väl vara rätt liten? Men du kanske kan delegera uppgiften lite, be dina närmsta höra sig för lite när de pratar med de som bjudits? :)
Jag är sjukt jävla nervös att min ring ska komma bort på vägen tillbaka till guldsmeden. Den behöver förminskas, men jag gillar verkligen inte alls att den varken är hos henne eller mig. Har sovit helt dåligt senaste nätterna för bara oroar mig att den ska komma bort. När jag lämnade in den så var personalen så stressad med så jag kom helt av mig och missade att försäkra försändelsen ordentligt. Det känns inte ens lite bra. Har inte gärna råd att låta göra en ny om den skulle komma bort...
Håller tummarna för att den hittar fram, det borde gå bra. Vår inbjudan är det andra jag vet kommit bort på posten, men det får man väl se som en rätt bra procent.
Vi fick bort en inbjudan i posten, det framkom när personen gratulerade oss och jag frågade om han trodde han kunde komma, han tog det rätt chill och vi skickade inbjudningsinformationen med mejl så allt löste sig. Men lite trist ändå så klart.
Hmm ja punchrullar kan vara svårt i sommarvärmen... Kan du inte ha dom i kylen så länge som möjligt då? Fast marsipanen kommer nog inte vara så kul efter en stund... Kan fundera på nått om du vill? Är konditor och är mammaledig så lite abstinens har jag allt nu ;)
Jag funderade på att göra själv, men insåg att jag aldrig kommer hinna med studier och en bebis... Så vi funderar på att köpa peps mintkulor att lägga i en liten organzapåse till varje gäst istället :)
Oj, men min sambos föräldrar fick sin inbjudan typ 1 vecka efter alla andra... Så hoppas det bara är dom som inte fått... Jag tror generellt att ju tidigare man skickar ut inbjudningar ju sämre är folk tyvärr på att svara tidigt faktiskt...
Och ja, alla tänker att de har gott om tid på sig att svara. Det är lite frustrerande, men vi brukar alltid vara sista lortarna när det gäller allt, så det kanske är payback nu.