Vi som gifter oss 2015!
Va ute och provade en massa klänningar för ett tag sen, varför kan man inte välja alla? Hade jag fått välja så hade jag nog gått i bröllopsklänning varje dag!
Va ute och provade en massa klänningar för ett tag sen, varför kan man inte välja alla? Hade jag fått välja så hade jag nog gått i bröllopsklänning varje dag!
Har äntligen hittat en super bra lösning på problemet med fotograf vid festen
jag kommer köpa in engångskameror som gästerna får fota med. Vi kommer bjuda 75 pers men vi kommer nog nöja oss med att köpa in 50st engångs kameror, kostar bara 1890kr, mycket billigare än att anlita en person och det kommer bli (förhoppningsvis) bra, roliga och annorlunda bilder
Emmasara - ang fotograf hittade jag tipset i en annan tråd här på bt och det var att bland gästerna utlysa en tävling för bästa foto, första priset kan vara att få sin bild i tackkortet. Bästa brudpar bild,vigselbild,kyss, bästa middagsbild eller dansbild. Så kommer vi nog göra.
ååh idag är en bra dag, börjar känna att saker och ting börjar falla på plats :D
för en vecka sedan var vi och beställde ringarna så de kommer om någon vecka, har idag frågat en toastmadame (vi ska ha 2st) och hon sa ja utan att tveka :D, fick reda på att min barndomskompis mamma sa ja till att göra bröllopstårtan, har pratat hela eftermiddagen med min sambos mor om allt möjligt som har till festen att göra och kommer få jätte mycket hjälp därifrån och vi kom på jätte bra idéer tillsammans, min moster har sagt att det är en självklarhet att hon ska spela in- och utgångsmusik och även till om någon vill sjunga eller spela något annat instrument. Vi har troligtvis även skaffat de som ska ha hand om köket och även serveringspersonal :D Woho!!
Hur går det för er andra?
Nu är den första bunten inbjudningskort på väg! Mycket bråk med limningen, men till slut fick vi till det. =)
ååh jag har tänkt på ett par skor som jag ville ha på bröllopet men nu när jag skulle kolla upp dem så säljs de inte mer.... Kommer inte hitta några som jag tycker är lika snygga
Vet någon några skor som liknar dessa? (vet att det finns ett par som liknar dessa från vagabond men de är helvita och ja vill inte ha dem, har testat dem och ne de passar helt enkelt inte)
ååh jag har tänkt på ett par skor som jag ville ha på bröllopet men nu när jag skulle kolla upp dem så säljs de inte mer.... Kommer inte hitta några som jag tycker är lika snygga
Vet någon några skor som liknar dessa? (vet att det finns ett par som liknar dessa från vagabond men de är helvita och ja vill inte ha dem, har testat dem och ne de passar helt enkelt inte)
Tack så mycket, ja de är riktigt snygga och blir lite irriterad att jag inte köpte de förra sommaren
Å va snygga! Snyggt med bronsfärgad klack!
Tyvärr kan jag ju inte hjälpa dig
Okej tack för tipset ska in och kolla där i eftermiddag :) aa det var ju en idé man kunde göra faktiskt tack :)
Jag tror jag sett liknande på asos. Men kanske också vita... Du skulle ju kunna köpa ett par vita och klä klacken med vinylfolie. Det är enkelt, sitter bra men går att ta bort om man skulle vilja det. :)