Vi som gifter oss 2015!
Haha, okej trattkantarellen, blev lite fundersam när du bara riktade det till filibustern! ;)
Det finns ju problem med både och, min bästa vän hade samma problem i gymnasiet, fast det var inte lärare som frågade. Det var resten av skolan som sprang runt och sa att hon var anorektisk, och hon kunde liksom sitta och äta kexchoklad i cafeterian och så sa någon det vid andra bordet. Eller ja. Hon är fortfarande sjukt smal men nu är hon det för hon tränar, på gymnasiet tränade hon inte det minsta. Hon har bara snygg kropp. Är söt. Olivfärgad hy så hon är liksom brunare än när jag solat en hel sommar innan det blir sommar! ;) Rolig och smart. Det är orättvist att vissa har allt. Menmen. :)
Ja. Ska ta det försiktigt med foten. Har nämligen redan problem med min andra fot. Opererade den i våras (väldigt lyckad op.) så nu är den dåliga foten den bra foten! ;) Så har ju precis hämtat mig från att ha tränat upp den foten. Men ja. Nu är det bara att börja om. Är dock annorlunda problem.
En av anledningarna till att jag började cykla var för att jag tycker tiden är svår att få till. Tar kanske 15-20 min till jobb att cykla och 8 min att köra, inte sååå mycket mer tid. Men att komma hem efter en dag (är lärare så jobbar 45h/veckan) när man är trött och har haft dispyter med elever osv. är man inte jättesugen på att ladda om. Därför gillar jag promenader. Och ja. Cykla var perfekt. Men det var med cykeln jag trillade så nu är jag lite nojig. :P Tänker liksom att "vad händer om jag stukar igen. jag får inte stuka igen. jag kan inte cykla. jag vågar inte cykla för jag kanske stukar igen". typ. Cross, styrka, promenader. Det räcker faktiskt. Vill inte ha en superbody ändå! :)
Dessutom tycker jag det är sjuuuukt dyrt att gymma. Man måste binda upp sig på ett år och kostar sådär en 350 i månaden. Tyckte faktiskt att 400 för ett helt läsår lät billigt! Jag känner mig själv för väl och vet att jag kan skita i det i ett par månader, och att lägga ut 350 kr för ingenting är inte värt. Truth to be told. Och jag är mer av en "gymma hemma" tjej.