Vi som gifter oss 2015!
JAA :D nu är solist till vigseln tillfrågad och hon sa glatt ja direkt. Men har ni några tips på sång som hon kan sjunga? det står helt still i mitt huvud.
JAA :D nu är solist till vigseln tillfrågad och hon sa glatt ja direkt. Men har ni några tips på sång som hon kan sjunga? det står helt still i mitt huvud.
Måste ladda upp bilderna från vår pysselstuga igår :)
Är så nöjda med resultatet, men det är itne gjort i en handvändning och vi har minst en dag kvar innan alla är redo att skickas
Riktigt fina :D
Vi har inte börjat tänka på inbjudningskort än, vi tänkte ha save the date kort men det verkar som att vi kommer träffa alla inom februari månad så då känns det roliga att säga det face to face.
okej :) aldrig hört den innan
haha, ja var jätte nervös över att fråga men hon bara sa att det är självklart att hon vill sjunga på vårt bröllop så det var en grymt skönt lättnad
Jag tror inte jag vill ha en svensk låt men jag vet inte vad ja vill ha ändå :)
Sundsfall är en bit härifrån (Västervik) dock kommer min solist ifrån Göteborg men bor nu i Stockholm och jobbar inom musiken, jag har tur som har en bra barndomsvän som har en grymt vacker röst
Nej jag ramlade över den av en slump bara! Vill helst inte ha nån av de utslitna låtarna som typ Utan dina andetag eller Kärleksvisan, även om de är jättefina.
Men det är jättesvårt att hitta en solist =/ Bor i Sundsvall, så om nån har nåt förslag på nån i närheten så hojta gärna till! =P
Sundsvall ska det såklart stå
Jag tror inte jag vill ha en svensk låt men jag vet inte vad ja vill ha ändå :)
Sundsfall är en bit härifrån (Västervik) dock kommer min solist ifrån Göteborg men bor nu i Stockholm och jobbar inom musiken, jag har tur som har en bra barndomsvän som har en grymt vacker röst
Tycker det här med solister och musiker till kyrkan verkar lite allmänt svårt att få tag i när man inte känner nån eller känner till.
FRÅGA: hur många av er har tänkt tanken "nu skiter vi i det här och drar utomlands och gifter oss bara vi två"? :)
Detta med vigselring, inte lätt! Ska man köra på enstensring? Fair-trade diamant? Kommer ni beställa på nätet eller gå till en guldsmeds-/ringbutik?