Vi som gifter oss 2015!
täntke titta in här och kolla vad ni har för er^^
själv händer det ltie blandat.
göbben kom hem från övertorneå på onsdagkväll, och på fredag ska vi bjuda hem mina föräldrar och hans mamma kommer upp från umeå på middag (förhoppningsvis kommer hans pappa också), älgstek å pot.gratäng, sen nå tårtaktigt för att fira att göbben fyllt år i början på maj. och då täntke vi att vi delar ut inbjudan. LÄNGTAR! nervös och förväntansfull.
DOCK! å ja gitt skratt för me själv. haha! mamma var här idag oh vi städa lite och rensa lite papper. och jag har ju försökt att hålla allt hemligt i 4 år tammefan! och så kommer kvinnan och tar ett kuvert från paradhyllan och tar ut hindersprövningen som är inni - jag hann inte alls med att stoppa na.. "hindersprövning? ska ni gifta er?" jag röd som en tomat kan ju inte förneka nå mer, finns inga pra ursäkter så.. "ja... de ska vi..." inte skrik och vrål av lycka från min mamma, meeen det är så hon är. hon sa typ att det var kul och att hon ha vänte läääng! :P typ det jag trodde hon skulle säga. lite besviken över att överrasken sabbades lite. men vi har ju min far och svärföräldrarna kvar i a f.. om nu mamma kan hålla det hemligt. jag har ärvt min skvallerbytta av henne tro ja :P men ja sa det "ja ha hållit det hemligt i 4 år! du klara en vecka!". :P
nåväl.. planeringsmässigt... njae. händer inte så mycket. tro ja. göbbens nya namn trädde i kraft nån gång i april. jag har bokat tid för naglar - och DET är ju en historia för sig! haha
jag ringde i Januari för att boka men då var det för långt fram för att hon skulle veta, så jag skulle återkomma närmare tiden. ok. då för typ en månad sen såg jag på face att hon hade SKITmycket att göra så hon hade ingen tid för nån förrän EFTER semestern!!! ja kasta mej på luren och förklarade läget. men turligt nog fick ja tid 2 sept - väldigt lagom med 3 dagar innan^^
ringarna är beställda och jag väntar dem klara om ca 1 vecka, max 2. ^^
å så här blir plac.korten till slut - snyggt tyck ja^^