Tessa skrev 2013-08-18 18:38:26 följande:
Perfekt för "något nytt" enligt traditionen.
Har tänkt på samma sak faktiskt, men inte hittat någon doft att inviga än. Jag gillar lite "tyngre" dofter som inte sticker i näsan (alltså inte kryddiga grejer, det får jag huvudvärk av). Sånt som man själv och andra förnimmer, som framkallas av varm hud eller nära kontakt. Vanilj, trä, läder, mysk - allt i den kategorin passar mig.
Jag använder oftast EdP när det kommer till koncentrationen av parfymoljan. De håller bättre under dagen och är inte lika flyktiga. Just nu använder jag parfymen Gucci "Première" som ger lite lyxkänsla.
Gillar Juicy Coutures "Viva La Jucy" som känns lite flörtig. Gillar också Dolce & Gabbanas "The One" som har en varm och glamourös känsla över sig.
haha! fattade nada av ditt andra stycke:P måste googla.
jag älskar söta, gärna fruktiga saker, bl.a naomi cambells cat deluxe. mild men god. hon hade även andra som var väldigt goda! men det är det med milda är att de kan försvinna ganska lätt. gillade även "clean" kollektionen typ "fresh laundry", men den tro ja jag hellre skulle vilja ha till vardags. min svärmor berätta att hon älskade britney spears parfym, har dock glömt lukta på den. minns en Diesel för kvinnor som var förbaskat god. men den är ju så hemskt dyr!