• daniiel

Byter du klänning efter middagen?

Japp. Jag bytte dock under middagen ;) Mellan förrätten och varmrätten och jag ångrar det verkligen inte! På så sätt fick jag ju chansen att ha två klänningar som jag tyckte väldigt mkt om :)

• daniiel
    Mimmi78 skrev 2013-07-15 20:33:52 följande:
    Vad kul att byta om under middagen! Det finns visst alla varianter, förstår jag nu!

Precis, det är inte helt fel att ta tillfället att ha två klänningar man tycker om! Min andra klänning är en Zetterberg som jag sedan kan använda för andra festligheter. 
    Haha ja, jag hade inte helt hundra bestämt mig för att byta om, men mina föräldrar hade tagit med den kortare brudklänningen till hotellet och hängt in den på hotellrummet. När vi hade ätit förrätten och jag själv hade gått på toa en gång samt följt dottern på toa en gång, hunnit krypa under bordet och pussas samt stå på stolen och pussas.. ja, då drog jag med min maken upp på hotellrummet och bytte och det ångrar jag som sagt inte :) Båda mina var brudklänningar, så jag har inte använt den korta igen, men jag sålde den efteråt. Båda klänningarna kostade dock bara 2000kr tillsammans, så det var inte så farlig kostnad. Mindre än vad många spenderar på en klänning ;)
Svar på tråden Byter du klänning efter middagen?