• sofiia

Hur många låtar har ni valt i kyrkan???

Hur många låtar har ni valt att ha i kyrkan? Inte psamer utom egna låtar som sjungs av någon ni valt.... Tacksam för svar :D

• Svar på tråden Hur många låtar har ni valt i kyrkan???
  • jimsan78

Vi ska ha två låtar som vår solist ska framföra. "Kärleksvisan" med Sarah Dawn Finer och "Utan dina andetag" med Kent. 

• viXan

våra sjunger också 3

Gummenuttan skrev 2013-07-19 21:29:56 följande:
    Vår solist sjunger tre
  • tjejn

Vi har åxå två. En duett och en solosång framförd av mig, till min man :) + en psalm då.

• VI20130831

Vi har en! Aldrig ska jag sluta älska dig! Börjar dock få lite panik, vi får inte tag i kantorn. Har fått hans nummer men bara röstbrevlåda. Misstänker starkt att han har semester. Vill ju prata med honom om musiken...Likaså vill vår solist. Vems uppgift är det att fixa noter till in och utgångsmarsch? Mendelson misstänker jag att han kan, som utgång vill vi ha Rid över skog av Björn Isfält, inte lika säkert att han kan den ju....Prästen träffar vi inte förrän 10 dagar innan bröllopet..hon har också semester nu.

• FrökenMäkelä
    sofiia skrev 2013-07-19 21:26:23 följande:
    Hur många låtar har ni valt att ha i kyrkan? Inte psamer utom egna låtar som sjungs av någon ni valt.... Tacksam för svar :D
    Noll
  • CoG

Men se till att skaffa noterna så att ni har om det behövs till utgångsmusiken.
    Finns utgångslåten på kyrkomusik.se?

VI20130831 skrev 2013-07-20 08:04:36 följande:
    Vi har en! Aldrig ska jag sluta älska dig! Börjar dock få lite panik, vi får inte tag i kantorn. Har fått hans nummer men bara röstbrevlåda. Misstänker starkt att han har semester. Vill ju prata med honom om musiken...Likaså vill vår solist. Vems uppgift är det att fixa noter till in och utgångsmarsch? Mendelson misstänker jag att han kan, som utgång vill vi ha Rid över skog av Björn Isfält, inte lika säkert att han kan den ju....Prästen träffar vi inte förrän 10 dagar innan bröllopet..hon har också semester nu.
  • Vichy

Iallafall två kommer det bli.. Inte bestämt vilka än...

Svar på tråden Hur många låtar har ni valt i kyrkan???