December 2014 - här samlas vi!
Bomba med tankar, bekymmer, glädje, tips, idéer och massa massa BILDER!!
Bomba med tankar, bekymmer, glädje, tips, idéer och massa massa BILDER!!
Hej igen!
Nu såg jag att ni visst redan hade bokat kyrka, då är det med andra ord inget problem! Ovanstående inlägg kan ses som ett allmänt tips istället! :)
MVH Vaktmästare CE
Hej
Jag sitter och planerar ett nyårsbröllop för fullt. Någon mer som gifter sig på nyårsafton 2014? Skulle vara sjukt kul och komma i kontakt med någon
Emma
Hej
Jag sitter och planerar ett nyårsbröllop för fullt. Någon mer som gifter sig på nyårsafton 2014? Skulle vara sjukt kul och komma i kontakt med någon
Emma
Jag hoppar in här och hoppas på att få stanna! Först bestämde vi augusti, sedan pga ekonomin blev det september och sedan kom reparationen på bilen helt oväntat.... -10.000:- från bröllopskontot så nu satsar vi stenhårt på december istället. Närmare bestämt den 13. Vi tänker gifta oss borgerligt och hoppas att datumet inte ska vata några problem då vi inte ska vara i kyrkan och riskera att krocka med Luciatåg o dylikt. Än så länge har jag köpt vigselring och tittar massor på klänningar. Inget annat är klart än. Hur går det för er andra?
Hej Isasa och välkommen till tråden! Hoppas den kommer igång lite mer snart!
Här händer inte jättemycket än så länge. Vi har på allvar börjat kika på lite kyrkor! I söndags var vi och tittade på en som var jätteljus och fin invändigt, men hade inte världens roligaste utsida... Men på onsdag nästa vecka ska vi iväg och titta på kyrka nr 2 som verkar mer lovande! =)
Var någonstans i Sverige gifter ni er?
Vi gifter oss i Karlstad Ni andra?
Vi gifter oss i Jämtland. Bor i Östersund men ska ha vigsel och fest lite utanför!
Jag håller också på att planerar ett decemberbröllop. Har inte kommit jättelångt än men kyrkan är bokad och lokalen är preliminärbokad :) Nästa grej blir att försöka pyssla ihop inbjudningskort (kommer dock inte skickas än).