27 juli i bilder
Och här är kyrkan
Och här är kyrkan
Fick mitt hår och smink gjort där med inför vår stora dag :) din bild väcker lite minnen till liv :)
Hela famiojen lyckades komma med på en bild tillsammans :)
Våra tårtor som jag dekorerade kvällen före.
xMariax
Tack så mycket :)
Det var en br dag som flöt på som den skulle.
Vi hade 11 barn på plats under vigseln och middagen, de äldsta var 8 och 9 och resten mindre så det blev rätt livat ändå :)
Men jag hade ordnat med små överraskningar, godis och heliumallnger till alla yngre gäster så det gik riktigt bra :)
karamell
Tack så jättemycket!
Jag är också mycket nöjd med blommor och klänning.
Min blivande visste inte att jag hade köpt den här klänningen, han visste att jag hade en annan lite enklare klänning från Nixa...
Men så ramlade jag över den här på blocket för ett bra andrahandspris och den har jag hållit hemlig sen i höstas :)
Jag fick mycket komplimagen för den och kände mig riktigt fin.
Så jag är glad att jag lyssnade på magkänslan och köpte den :)
Åååå, vad jag älskar att få ta del av sådana här berättelser och med så många bilder. Det är så roligt att se hur fantastiskt allt blev.
Ni ser så kära och lykliga ut på alla bilder, det syns verkligen hur kära ni är. =D
Jag gillar speciellt bilden där hela din familj är med. Det är en riktigt härlig bild. ^_^
Jätte fina bilder. Å' grattis till er båda.
Det var svårt att få en riktigt bra bild på hela familjen.
Sonen sprang runt runt på gårdsplanen utanför kyrkan tills han ramlade och slog sig, han blev ledsen och kom upp i famnen ett par sekunder och sen skulle han ner och springa igen :)
Å så kul med fler bilder!
Hade ni någon musik där på stranden?
Så härligt att det var så bra väder!
Jag blev väldigt överraskad morgonen efter bröllopet då det låg två små paket till mig intill sägen.
Hade absolut ingen aning om att min man skulle ge mig en morgongåva.
Jag fick den här lilla söta ringen...
Ett halsband
..med tillhörnade örhängen.
Och jag som tycker så mycket om hjärtan :D
Han säger att dom kommer från Guldfynd