Inlägg från: Beccanli |Visa alla inlägg
  • Beccanli

Dessertbord

Jag och min sambo gifter oss nästa år och vi har funderat på att ha dessertbord(tårta också givetvis)

min fråga är,vad tycker ni att man kan ha på bordet??.

Har funderat på cake pops,cupcakes och kärleksmums..kan det vara något??.

Tar gärna emot förslag på goda desserter,kakor.m.m..:) Vad tycker ni är gott?

• Svar på tråden Dessertbord
  • Beccanli

Tack för förslagen nästan alla gillar ju cheesecake och morotskaka får kolla upp Leilas variant

• Beccanli

ååh allt ser ju helt fantastiskt gott ut:)vet inte hur många sorter vi ska eftersom vi ska ha tårta också.blir svårt att bestämma sig;)tur man har lite tid att fundera .tack för alla bra tips:)

• Beccanli

Daim tillhör en av våra favoriter så det lät verkligen inte dumt Har inte bestämt bröllopstårtans innehåll än så får se hur det slutar fick jag välja skulle allt innehålla choklad

• Beccanli

Den där tårtan lät också smarrig har pratat lite om att ha hallon och ev choklad i bröllopstårtan så vi får sr. bara hojta om du har nå mera goda förslag

• Beccanli

Den där tårtan lät också smarrig har pratat lite om att ha hallon och ev choklad i bröllopstårtan så vi får sr. bara hojta om du har nå mera goda förslag

• Beccanli

Oj hade glömt bort den här tråden..;)

nu har vi kommit fram till att det blir inget dessertbord,utan ´bara´tårta.:)

tack för alla tips alla ni som skickat bilder och skrivit:)

Svar på tråden Dessertbord