Eleya skrev 2013-08-05 11:18:44 följande:
Jag längtar galet till efter bröllopet!! Kommer inte sakna alla åsikter, allas knasiga tips och påhitt, alla tjuriga miner över att vara lägre prioriterad mm.
Jag längtar tillbaka till simningen, träningen, broderierna, pysslet, min upplärning, resan, husköp, kattköp och min fria skalle!
Om jag nu inte tänker på bröllopet 15 timmar om dygnet så ljuger jag..blir tokig av att det tar sådan plats. Visst är det en häftig dag, men GUUUUD vad familjerna har blåst upp det till en kollosal grej!! Vill bara sova i en vecka. =D
Haha, jag håller med dig Eleya, och fler som har skrivit samma sak. Jag tyckte att det var JÄTTESKÖNT när bröllopet var över och man kunde slappna av efter all planering och nervositet. Det kanske har lite att göra med hur man är som person också. Jag har aldrig drömt om ett stort fantastiskt bröllop och såg planeringen som ett roligt måste, men absolut inget jag saknar i efterhand :) Vad gjorde ni brudar innan ni började med bröllopsplaneringen? Något måste väl ha hållit er igång då också? Fortsätt med det efter bröllopet!
Och som sagt, tackkort, födelsedagar och annat kan man alltid roa sig med om man saknar bröllopspysslet.