Inlägg från: Disa |Visa alla inlägg
  • Disa

Erfarenheter från firande.se ?

Hej!
    Hittade rätt billiga produkter på firande.se , tyckte dock att det kändes lite väl billigt plus att sidan har ett domännamn på .se men mycket står på danska på sidan...

Någon som handlat där och kan säga om det är bra eller inte? 

• Svar på tråden Erfarenheter från firande.se ?
  • Disa

Tack för ditt svar Fixelady :)
    Caketoppers är ju sjukt billigt på sidan nämligen. Skiljer ju ett par hundra. 
    Därför man blev lite fundersam.

Men undrar som CJ5 - tillkom det några extrakostnader förutom frakt? 

• Disa

Okej! Ja, frakt tillkommer ju alltid så det var ju super!
    Tack för ditt svar Miss M :)

Har nu beställt cake topper, organzapåsar, flygande lyktor och bordplaceringskort - galet billigt på bara 395 kr inkl frakt :D Får hoppas att varorna kommer fram säkert också, men det gör dom säkert :) 

• Disa

Åh vad kul Mirran2! Beställde du på för- eller eftermiddagen?=) Jag beställde i onsdagskväll och hoppas väl lite på att det skulle hinna innan helgen. Men det är nog tveksamt. 

• Disa

Fick mina varor idag - i ett BEDRÖVLIGT skick :(
    Paketet var öppnat och alldeles tillknycklat. 2 av varorna saknades samt ordersedeln. Vet inte om det är företagets eller postens fel, men cake toppern som vi hade beställt den låg utanför förpackningen och var lite skadad.

Usch vad besviken jag blev, hoppas verkligen att det är postens fel och inte företagets.  

• Disa
    Lassebrasse skrev 2013-08-15 14:11:46 följande:
    Vad tråkigt att höra Disa! Jag beställde därifrån nyligen och hade inga problem..
    Jo, det var nog mest en tillfällighet som säkert händer alla företag. Riktigt trist dock, fick bra bemötande när jag hörde av mig till dom men tyvärr var dom 2 varorna som saknades också slut och dom skulle skicka när dom kom in - nästa vecka. Men då är det försent :/ Aja...
Svar på tråden Erfarenheter från firande.se ?