Hur ser er brudbukett ut?
Vad har ni blivande brudar och ni som redan är fruar tänkt att ha/hade för brudbukett?vad har ni för favoritblommor och färg?
Jag har funderat på att ha röda rosor och brudslöja i min:)
Vi har färgtema svart/vitt/rött.
Vad har ni blivande brudar och ni som redan är fruar tänkt att ha/hade för brudbukett?vad har ni för favoritblommor och färg?
Jag har funderat på att ha röda rosor och brudslöja i min:)
Vi har färgtema svart/vitt/rött.
Jag ska ha en mindre handbunden vit bukett. Jag har sagt att jag vill ha en eller flera vita rosor, men i övrigt har floristen fått fria händer så länge det är inom vår budget. Ska bli spännande att se vad hon hittar på.
De enda ledorden som min florist har fått är en rundbundenbukett i engelsk trädgårskänsla och att jag vill ha Austin rosor. Färgerna kommer att gå i olika nyanser av rosa och vitt.
Utöver det får han göra precis som han vill. Jag fick en jätte bra kontakt med min florist och han förstod exakt vilken känsla på buketten jag var ute efter. Så det känns tryggt att låta honom skapa fritt efter dessa ledord. ^_^ Jätte nyfiken på hur det kommer att bli.
Jag hade lila orkidé, vita rosor, rosa pion och vilda blommor :) B.la blåklocka, rölleka , rödklöver och åkervädd. Rund var den också.
Det finns en bildtråd för bara brudbuketter här:
www.brollopstorget.se/Forum-12-24/m3988892.html
De enda ledorden som min florist har fått är en rundbundenbukett i engelsk trädgårskänsla och att jag vill ha Austin rosor. Färgerna kommer att gå i olika nyanser av rosa och vitt.
Utöver det får han göra precis som han vill. Jag fick en jätte bra kontakt med min florist och han förstod exakt vilken känsla på buketten jag var ute efter. Så det känns tryggt att låta honom skapa fritt efter dessa ledord. ^_^ Jätte nyfiken på hur det kommer att bli.
En till som gett fria händer:)vad roligt.det har jag inte ens tänkt på,är väl för att jag fastnat för rosor/brudslöja.;)
får se när jag ska till florist,de kanske visar massa vackra kombinationer,och jag kanske ändrar mig..:)
Åh vilken färgklick det måste varit,låter jättefint:)
Tack för tipset,får kika lite.
Åh vilken färgklick det måste varit,låter jättefint:)
Tack för tipset,får kika lite.
oj den traditionen har jag missat..tur att min blivande tycker om rosor precis som jag..är rosor tråkigt förresten??
Åh va romantiskt att han visste precis vad du ville ha:)Det är kärlek det:)