Hur ser er brudbukett ut?
Vad har ni blivande brudar och ni som redan är fruar tänkt att ha/hade för brudbukett?vad har ni för favoritblommor och färg?
Jag har funderat på att ha röda rosor och brudslöja i min:)
Vi har färgtema svart/vitt/rött.
Vad har ni blivande brudar och ni som redan är fruar tänkt att ha/hade för brudbukett?vad har ni för favoritblommor och färg?
Jag har funderat på att ha röda rosor och brudslöja i min:)
Vi har färgtema svart/vitt/rött.
Jag har bundit min bukett själv skall jag tillägga
Denna har jag beställt, det enda som skiljer sig är att jag även bett dem sticka in kristaller lite här och var. Den bör komma med posten denna veckan
Det är alltså en silkesbukett eftersom jag inte ville ha riktiga blommor. Har beställt corsage och tärnbukett från samma sida
När jag gifte mig hade vi vårt bröllop på hösten. Jag älskar orchider , så jag bestälöde en bukett med orchider som var blandade med höstbär och lite grenar. Den blev jätte fin och passade bra med resten av vårt bröllopstema. En rolig sak som jag upptäckte nyligen och kommer att använda mig av när jag firar och förnyra våra äktenskaps löften är vackra tygbuketter. Dem är väldigt fina, miljövänliga och mankan spara dem i forever.
Här kommer bilden
Det funkar inte att visa bilden av någon konstig anledning men om ni vill titta på den och bilder på tyg blommor gå in på min min profil
Haha, man är ju bra dum... ser vart du köpt den.