Vem är ditt främsta stöd inför bröllopet och varför?
venne skrev 2013-08-16 10:42:15 följande:
Men vad fint skrivet, jag började gråta *haha* (Lite pms här). Min är nog faktiskt min blivande man.. men han är väl också en av mina bästa vänner och vi har känt varandra sedan högstadiet.Mitt största stöd är min syster, trots att vi ofta bråkar eller blir osams. Men det är som mamma alltid sa till oss när vi var små - när man blir stor får man en annan relation till sina syskon och alla de gånger vi först skrek åt varandra och sedan vägrade vistas i samma rum har bleknat. Nu är hon en av de personer som känt mig allra längst. Förutom henne är min kusin/bästa vän också någon jag vänder mig till när jag grubblar över något. Hon är den neutrala parten jag kan prata med om allt och inget, oavsett om det är bröllopsrelaterat eller inte.
Min sambo är också ett fantastiskt stöd. Jag är den röriga och han den lugna och samlade. Så när jag sitter och har panik över något jag snubblat över här på BT sätter han sig ned med mig och så löser vi det på mindre än fem minuter. Hittills har han inte fått samma energi som Alyllyras blivande, men det verkar vara på god väg!