Hederstärna
Hej på er. Ni som har valt att ha en hederstärna, har ni då köpt hennes kläder eller har ni bara bestämt färg så har de fått köpa själva? Blombukett eller väska? eller inget alls?
Hej på er. Ni som har valt att ha en hederstärna, har ni då köpt hennes kläder eller har ni bara bestämt färg så har de fått köpa själva? Blombukett eller väska? eller inget alls?
Oj så olika det kan va. Vi har bara pratat lite grann om bröllop men inte mer än så. Så än så länge drömmer jag mest. Men hade jag fått va tärna på någons bröllop hade jag nog med glädje köpt mej en klänning. =) Jag hade gärna velat att min pappa ledde mej fram, men hur vanligt är det här i sverige?? Är jag helt ute å seglar när jag vill ha ett bröllop där mina två barn går först, systerdottern sen, min tärna och sist jag å min pappa? Jag har ju en sån klar bild över hur jag vill ha det men med erfarenhet vet jag att det aldrig blir som man tänkt sej. :(
Eleya skrev 2013-08-14 11:25:30 följande:Det blev lite diskussioner om färgtemat på klänningarna med mina tärnor..så jag valde att betala klänningarna och blomorna, medan de själva får stå för hår, smink, skor och smycken. Klänningarna blev till slut fantastiskt fina och vi kommer vara The Dream Team nästa helg ;)*Sträva efter att vara tilfreds med livet, Lycka är bara en känsla, att vara tillfreds är ett tillstånd*Du måste ju läga upp bild här sen =) All lycka till er nästa helg. Hur valde ni tärnor? Jag funderar på om man ska ha min vän som närmaste tärnan sen mina två barn givetvis men sen oxå min systerdotter. Kommer ni ha lika många tärnor som Marsalker?