september 2014
Här hoppar jag in!=)
Vi gifter oss den 27/9 i Västernorrland och har bokat kyrka (dock ännu inte präst då vi skulle vilja ha en som vi känner sedan tidigare, han jobbar dock i en annan församling så vi får se hur det går med den biten), festlokal och fotograf. Folk runtomkring oss tycker att vi är för tidigt ute, men vi menar att om man vet vad man vill ha så är det onödigt att vänta för länge med att boka, rätt som det är så är det redan bokat av någon annan.
Klänning är redan inköpt, men endast för att jag kom över den till ett pris som helt enkelt inte gick att säga nej till (270kr). Pga dåligt sömnadsarbete så måste jag dock sy om den lite, plus att jag är några kilon ifrån att den ska passa bra, så det är tur att det är över ett år kvar ;)
Temat blir lite lantligt med en touch av lyx. Liksom dig T3apor så tänkte vi köpa alkohol i Tyskland samt ha buffé och sedan tårta som efterrätt. Vår budget är ca 30.000kr och beräknat antal inbjudna är 55 pers.
Ja ungefär så långt har vi väl kommit! Lägger upp en bild på klänningen (ursäkta för dålig bildkvalité).