Inlägg från: Kileane |Visa alla inlägg
  • Kileane

september 2014

Jag kommer också att gifta mig i september :)
    Vet inte om jag vågar läsa igenom tråden för då blir jag bara stressad av att alla kommit så långt med planeringen redan, hah. Vi har inte gjort så mycket än, pratat med prästen och bokat lokal bara. Det kommer inte att bli ett traditionellt bröllop med sittande middag, utan eftermiddagsvigsel och sen mingel/cocktail/afternoon tea eller vad man nu ska kalla det!

Har precis insett att bröllop inte direkt är någon billig historia, även fast man verkligen inte vill ha någon stor baluns. Hjälp så mycket småsaker man måste komma ihåg!

• Kileane
    klonk skrev 2014-03-17 20:51:02 följande:
    Jag känner precis likadant! Vid minsta ny sak som vi pratar om och försöker planera, så uppstår ytterligare flera småsaker innan man kan ta beslutet. Vi ville bara bjuda släkt och de närmsta, men vi hade tydligen större släkt än vi trodde. Hur ska detta gå? Haha.
    Haha ja verkligen! Vi som har så små släkter...jomenvisst, 50 personer på listan så det bara rasslade om det!

Jaja vi fick ett jätteförmånligt pris på lokal och mat och mina föräldrar har erbjudit sig att delta i kostnaderna så det ska väl gå att klämma in några extra personer :)
    På torsdag ska vi titta på lokalen och ev. diskutera lite om maten och jag har inte ett enda förslag att ta med än, är SÅ lockad att säga åt den duktiga personalen att de får bestämma allt själva :P
  • Kileane
    dream85 skrev 2014-05-15 21:05:43 följande:

Så kom inte bilden på skorna med. Här är iaf bilden på skorna :)

Jättefina skor, och jättefin klänning! Tror de blir toppen tillsammans :)
Svar på tråden september 2014