• Himla

september 2014

Jättefina skor, skulle nog inte beställt vita om inte klänningen är vit men det är en smaksak...

• Himla
    dream85 skrev 2014-05-15 21:05:43 följande:

Så kom inte bilden på skorna med. Här är iaf bilden på skorna :)

Kanon vi ska också ha lila som accentfärg så jag spanar efter snygga lila skor nu. Dina var jättefina.
  • Himla
    September2014 skrev 2014-05-21 07:35:06 följande:

Poff sa det bara och plötsligt var 3 av 4 saker på to do-listan klara på mindre än en vecka! Jag hittade en klänning i torsdags på rea så den var bara att ta med hem på en gång, vi har spikat musiken (utom utgångslåt) och igår beställde vi ring till mig. Dessutom slog karln till och köpte kostym bara sådär. Han brukar alltid vara världens tidsoptimist så jag tänkte att han kunde få till Juli på sig. Men plötsligt händer det! 

#Ninisen: Grattis till vinsten!

#Förälskade: Vilka fina inbjudningskort och helt underbar krona! Kul att ni plockade upp den i inbjuningarna. Vad tänkte du ha för frisyr till? 

Här får ni i en extremt oskarp bild på mig i min klänning!

Jättefin!!!!
  • Himla
    Förälskade skrev 2014-06-29 18:56:41 följande:

Var ute i gbg och letade efter slöja, helt omöjligt att hitta det jag vill! En vanlig slöja, utan kantband men med ett litet omräknat avslut utan spets, stenar och pärlor. Den ska vara till fingersättning eller till armbågen som kortast, Det finns inte, lutar mot att jag åker till Helsingborg och köper slöjan jag hittade där, den kostade bara 600 och med väldigt lite stenar. Men vill ju helst ha utan!

Men köp tyg till slöja i en tygbutik, det finns både mönster och tyger till slöjor. Det fixar du ihop på en timme....
  • Himla
    Förälskade skrev 2014-07-07 19:33:24 följande:
    Jag hade oxå jätte svårt att hitta skor, men snubblade över mina på brandos med rätt klackade för mig. Och då har jag tittat där 100 ggr innan!

Jag hittade äntligen min slöja i lördags! För inga pengar alls! Så hela mitt klädsel med slöja, skor och klänning har gått på 2500:- Känner mig stolt över att ha lyckats fynda så mycket!
    Grattis, ja är man lite om sig och kring sig så kan man fixa det mesta till humana priser.
Svar på tråden september 2014