september 2014
En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!
En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!
Marolo! Jag skulle ha dansat balen när jag tog studenten ifrån ljunkan! Vilken skola gick du på? Jag gick på valsträningarna i någon månad innan jag och min dåvarande gjorde slut! Hade klänning och allt,ångrar verkligen att jag inte gick med en vän som erbjöd sig, det är ju verkligen stort i lkpg.Jag är också ett kontrollfreak men känner att jag måste släppa det och jag litar på att min fars kärlek klarar det, hon har hållt i stora FN-evenemang och grejer, men det är läskigt (och skönt) att släppa det!
Jag är ifrån Göteborg, gick gymnasiet i Linköping och är nu boende i Landskrona.
förälskade: Jag blir så sugen på att ha krona när jag ser din fina, dock tror jag inte att det skulle passa med min klänning då den är väldigt enkel, men ska i alla fall ha krans då tänkte jag, hoppas det passar med min klänning :)
Dehär är typ 4 klänningen jag beställer så hoppas verkligen att den kommer passa och bli bra :) Har ju ett par vingar tatuerade på ryggen så det är fint att de kommer synas :)
Åh, vad söt klänning! Den med en krans blir ju jätte fint! Tänker på vad heter den...en midsommarnatts dröm...
Kan inte denna stormen bara försvinna? Är så orolig för hur tågtrafiken kommer gå i helgen! Jga ska ju till Gbg och prova klänningar juh!
Hur ska man lyckas hitta en klänning? Jag var i Gbg och provade igår, provade massa men fastnade för 3 stycken! 3!! Helt olika varandra, en sjöjungfru modell, en trumpetmodell och en som gick ut vid mitten av stussen. Alla i spets men den ena var striktare, mer vintge, den andra var enkel och vacker och den tredje var sagolik. Alla 3 älskade jag, enda är att den sista var på rea på halva priset så nu kostade denb"bara" 7500:- och det var den sista, har namnen på dem olika modellerna så ska försöka leta reda på dem i Skåne för att testa igen. Men det är helt omöjligt att bestämma sig!!