Ninisen skrev 2014-06-13 12:10:22 följande:
Supersnygga skor! Jag lyckades hitta ett par som var jag, men självklart i fel storlek. Får ägna sommaren att leta vidare.
Riktigt skönt att få namn på präst och kantor kan jag tänka. Jag har jagat pastorsexpeditionen för att få reda på kantorns namn, men det går inte särskilt bra.
Har du bestämt dig för vilken musik du ska ha?
Ja, verkligen. Men står det inte på deras hemsida vem det är som är kantor? Är det en liten kyrka brukar det inte vara så många att välja på. Är det en större så är det lite värre. Gällande musiken så har vi ingen aning alls, jag bara skrattar när jag lyssnar på dem på youtube. Den närmsta vi hittade var nog gotländsk brudmarsch om jag inte minns fel annars så fastnade vi för en irländsk vilket passar bra eftersom min blivande har bott på Irland i några år. Känns som om man kan knyta ihop våra liv på det sättet. funderar på att fråga om den kan spela
Det är en låt som vi båda älskar och som jag lyssnade mycket på under vår tonårsperiod när vi umgicks mycket. Kanske som ingångsmusik om kantorn kan spela den. Vill ha en gladare som utgång :)
Har ni bestämt er för musik än?
Jag är verkligen effektiv idag, har gjort min andra omgång med paperseeds denna gången med frön i så får vi se om det går bättre denna gången.