Anonym (heja!!!) skrev 2013-08-20 09:02:56 följande:
Det snabbaste sättet jag vet är ju att "deffa". Jag tappade närmare 13 cm i midjan på fem veckor till min bal, men det är ju som du säger snabbdiet och inget hållbart. Jag åt bara sallad, kyckling eller räkor, blåbär och kesella. Och promenerade varje dag! Hur mycket för liten är den? Detta fixar duuu!! (:
Oj! 13 cm? Det var bra jobbat! Är ju ca 2 cm som saknas men för att den ska sitta bra och inte riskera att den ska glipa under dagen behöver jag nog få bort 3-4 cm minst.
Okej! Får åka och handla lite sån mat då! Har ju en crosstrainer också så borde ju kunna hinna med 10 min innan jobbet och sen en pw efter jobbet!
Marione skrev 2013-08-20 09:08:34 följande:
Om vi snackar panikbantning så är nutrilett eller liknande bäst. På 10 dagar kan du mog förlora iallafall 4 kg, det borde räcka. Enklast o snabbast i ett sådant här läge tror jag. Krävs visserligen en vilja av stål, men din motivation är ju rätt uppenbar :)
Okej! Är tanken att man tar bort all mat och bara äter nutrilett? Eller bara byter ut någon måltid? Jo, har ju en enorm motivation nu. Inte direkt kul att inte ha en brudklänning på sin dag :/
Alex skrev 2013-08-20 09:03:17 följande:
Skippar du även kolhydrater med t.ex. början av en GI-diet eller LCHF kan du tappa vatten som binds i kroppen. Om det gör att man kommer i en mindre storlek vet jag inte men allt kanske är värt att prova just nu. Gör inget farligt bara!
Okej, är det kolhydraterna som binder vattnet?