Inlägg från: Alyllyra |Visa alla inlägg
  • Alyllyra

Tävling:Visa din sommar i bilder vinn presentkort på 1000:- hos Qpix

Jag var för första gången uppe och vandrade i de svenska fjällen i somras! Vi passade på att åka upp till Hemavan en vecka i juli och fick flera dagar i rad höra att det varit Sveriges kallaste plats just den dagen. Känndes lagom roligt när man visste att de där hemma satt och gottade sig i solen, men det var ändå ett roligt äventyr.

Första dagen vi var utte regnade det nästan oavbrutet. Här har vi med nöd och näppe klarat oss över en större bäck och flera av oss är genomvåta och behövde lite snällchoklad för att få upp energin igen (japp, han som gör den konstiga handrörelsen är min m2b Tungan ute ).

Henrik var lite trött och ville gärna lägga sig bland ljungen och sova då och då...

Men alla dagar var inte lika illa! Vi avslutade veckan med soligt hopp, lek och bad vid Ruttjebäcken, för övrigt Sveriges vackraste bäck! Lars var en av de vildaste, men jag lyckades fånga honom på bild i ett glassigt ögonblick.

Hela äventyret var fantastiskt kul, trots att jag gnällde som f*n en dag och min m2b fick släpa mig upp på toppen av Ryfjället... Han är så snäll, så snäll  Hela gänget har fullt av otroligt fina bilder som vore kul att sammanställa i ett snyggt fotoalbum och dela med sig av.
Svar på tråden Tävling:Visa din sommar i bilder vinn presentkort på 1000:- hos Qpix