Inlägg från: amerika |Visa alla inlägg
  • amerika

Tävling:Visa din sommar i bilder vinn presentkort på 1000:- hos Qpix

Mina pojkar tar ett kvällsbad i Vättern när vi bodde en vecka i lånad husvagn på Vätterviksbadets camping, Vadstena. Fantastiska dagar och faktiskt riktigt varmt i vattnen - 24 grader!

Mitt Hjärta och jag en underbart vacker dag i början av augusti i Arkösund Solig  Vi försökte verkligen suga ut det mesta av den här fantastiska sommaren och de dagar vi hade tillsammans....

... för sommaren har oxå bestått mycket av det här: Längtan!
    Längtan och saknad efter varandra eftersom min blivande har måst åka till sitt hemland i två omgångar flera veckor denna sommar. Vi har pratat på skype, skrivit mejl, pratat i telefon och skickat bilder till varandra på stort och smått, den här bilden skickade jag till honom en kväll när jag saknade extra mycket och satt hemma med tända ljus när augustikvällen blivit mörk.

Min motivering till varför jag ska vinna är såklart att vi verkligen skulle vilja kunna göra oss en fotobok av de fina bilder som är våra ögonblick tillsammans, min blivande och jag. De ögonblick som får oss att minnas och komma ihåg vad det var som gjorde att vi faktiskt valde varandra. 
Svar på tråden Tävling:Visa din sommar i bilder vinn presentkort på 1000:- hos Qpix