Tävling:Visa din sommar i bilder vinn presentkort på 1000:- hos Qpix
Jag har inte alla sommarbilder på denna dator men den jag hade på denna som visade sommaren bäst är denna:
Jag tycker att denna bild verkligen visar min sommar. Härligt vatten som ofta varit spegelblank, härlig blå himmel och mysig grön natur. Ren livsnjutning! Jag valde denna bild även för att det lila sund kallas romatiska kanalen och denna sommar har verkligen gått i romatiskens tecken. Inte bara genom vår egen kärlek utan efter all otrolig kärlek vi fått uppleva på de härliga bröllopen vi fått varit del av.
Motiveringen: Till veckan flyttar vi till vårt hus som vi sparat pengar länge till och jag skulle så gärna vilja fylla vårt hem med billder jg och min sambo tagit själva.För mig är ett hem utan några bilder ett tomt hem. Jag älskar att vara omgiven av bilder på saker som är vackra, platser och människor jag älskar. Dessutom påminner ofta fotografierna om härliga minnen och kanske till och med berättar en historia. Men det är dyrt att köpa hus och pengarna som blir över ska gå till vårt bröllop nästa sommar. Därför prioriteras det inte att att skicka iväg några bilder för utskrift. Ett presentkort hos Qpix skulle betyda att vi redan nu kan fylla vårt hus med det lilla extra som gör ett hem til ett riktigt hem.