• izredam

Strumpbyxor och bolero - HJÄLP!

Vi planerar bröllop den 21/12 och nu letar jag efter en bolero eller liknande att ha över klänningen.

Klänningen ser ut såhär:

Till den kommer det troligtvis att bli vita converse (det kan ni tycka vad ni vill om, men jag tänker inte klä ut mig på vårt bröllop). Så vad har jag över den här?

Sen funderar jag på strumpbyxor, det är ju mitt i vintern så något måste jag ju ha på benen? Men jag har ALDRIG klänning annars så jag kan verkligen inte sånt här, vart köper jag strumpbyxor som inte kommer gå sönder efter en kvart? Jag är inte världens mest försiktiga människa så de behöver tåla så mycket som möjligt!
  • Svar på tråden Strumpbyxor och bolero - HJÄLP!
  • izredam

Funderar på om det blir för "gulligt" med spets... Men jag vet inte vad jag kommer ha för jacka till (ute alltså), ska köpa en ny i vitt eller någon ljus färg, så den kanske kan tuffa till det lite. Men jag vill inte ha någon som typ den här http://www.bridaloutlet.se/accessoarer/bolerojackor/bolerojacka-lang-arm för det tycker jag  inte alls är snyggt...

Ska kolla twilfit för strumpbyxor. Tänkte ha klänning någon gång i skolan så får jag lite vana, och då kan jag ju provanvända strumpbyxor så jag vet att de sitter bra :)

• izredam

Det är sant, vet inte om det gör någon större skillnad mer än att det kanske är skönare med strumpor? Tungan ute

• izredam

Får se vad som kommer ut i butik nu när hösten och vintern närmar sig - tröjor och sådär lär ju bli lättare att hitta längre fram.

Ska prova pierre robert också, är ju inga jättepengar för ett par strumpbyxor extra liksom :)

Svar på tråden Strumpbyxor och bolero - HJÄLP!