• Plättis

Strumpbyxor och bolero - HJÄLP!

izredam skrev 2013-08-26 21:51:30 följande:
    Ska kolla twilfit för strumpbyxor. Tänkte ha klänning någon gång i skolan så får jag lite vana, och då kan jag ju provanvända strumpbyxor så jag vet att de sitter bra :)
    Pierre Robert har fantastiskt bra strumpbyxor, både tunnare varianter och stickade. Jag har sönder mina vanliga på tre sekunder (rekordet sattes idag, jag hade bråttom på med skorna...) men de här är superfina, supersköna och hållbara. De finns att köpa i vanliga mataffärer, vilket är helt galet praktiskt. I min stad är det lättast att hitta dem på Coop Forum, men de finns i andra butiker också. 
    Tror det kan bli galet snyggt med vita Converse till! Jag brukar kombinera söta klänningar med en kortare jeansjacka, men i december kanske det är lite opraktiskt. En kort stickad tröja kanske? En finare kofta? Man klarar sig ju i bara ärmarna inomhus, men det är nog skönt att ha en "bröllopströja" som man kan använda senare också. 

Så länge du är bekväm i dina kläder spelar det ingen roll vad du har på dig, gift blir man ju ändå Skrattande 
Svar på tråden Strumpbyxor och bolero - HJÄLP!