Inlägg från: Anette86 |Visa alla inlägg
  • Anette86

Små,gulliga eller annorlunda kyrkor

Hej!! vi har bokat Solna kyrka till vårt bröllop nästa sommar och den är ganska liten och jätte fin. Sedan är det otroligt fint vid Ulriksdals slott (också liten kyrka) men sjukt fin miljö.

Lycka till =) 

• Anette86
    Lulo skrev 2013-08-27 23:14:36 följande:
    Anette86 skrev 2013-08-27 22:44:47 följande:Hej!! vi har bokat Solna kyrka till vårt bröllop nästa sommar och den är ganska liten och jätte fin. Sedan är det otroligt fint vid Ulriksdals slott (också liten kyrka) men sjukt fin miljö.Lycka till =) Tack för tipset! Ska genast kolla upp :)Det är så alltså att man måste börja boka redan nu för att kunna få "plats" i den kyrka man är intresserad av?Första vigsel för mig så jag är rätt ovan med sånt här :)   

Hej igen!
    Jag tror inte att man behöver boka så här tidigt egentligen men ju tidigare desto större chans att få den dag och den tid man vill, så tänkte vi iallafall =) Sedan ville vi ha samma präst som döpte vår son så vi ville ju boka in honom i god tid =D

Silverdals kapell såg ju riktigt mysigt ut på filmen som lades upp. Tror du även kan se solnas kyrkor i filmsekvens på kyrkans hemsida 
Svar på tråden Små,gulliga eller annorlunda kyrkor