Inlägg från: FruForsmark |Visa alla inlägg
  • FruForsmark

Någon som gift sig på Seychellerna? Varit där på smekmånad? Var ni nöjda??

Vi var dar i maj och det var underbart! Dock skulle jag inte gifta mig dar da det regnar mycket generellt. Pa tva veckor hade vi 4 dagar med sporegn hela dagarna. Vi sag ett brollop en dag dar det Nara regnade och ett brollop dagen darpa dar det var sol hela dagen. Maldiverna ar mycket mer vader sakert. Jag gillade la digue bast av oarna pa seychellerna.

• FruForsmark

Nja jag var pa maldiverna under deras torrperiod i TVA veckor och inte ett moln pa himlen, men jag vet inte om jag hade vagat satsa pa Maldiverna under deras regnperiod. Har hort olika om det.. Pa seychellerna ar Juni bast och maj nast bast, vi var dar I slutat av maj och vi tyckte det regnade ganska mycket pa tva veckor och lokalbefolkningen att det var vanligt. Seychellerna ar valdigt gront och frodigt, formodligen pga det regnar mer eller mindre alla manader. Men det ar viktigt att ni forstar att Maldiverna och Seychellerna ar totalt olika ogrupper. De ar nada underbara men paminner inte om varandra. Maldiverna ar platta atoller medan seychellerna ar bergiga och frodiga.

Svar på tråden Någon som gift sig på Seychellerna? Varit där på smekmånad? Var ni nöjda??