Någon som har efterenhet av Karin Fröderberg?
Hon ska egentligen sminka mig på lördag, men har sedan ett par veckor tillbaka slutat svara på mina mail, så nu har jag lite lätt panik. Någon som haft kontakt med henne tidigare eller använt henne?
Hon ska egentligen sminka mig på lördag, men har sedan ett par veckor tillbaka slutat svara på mina mail, så nu har jag lite lätt panik. Någon som haft kontakt med henne tidigare eller använt henne?
Hej! Det låter ju helt galet att hon inte svarar, har du testat att ringa eller har ni bara haft mailkontakt? har ni gjort en provsminkning och har du betalt? jag vet att hon har en blogg. googla hennes namn och se om du får fram mer. Hör av dig annars så ska jag se om jag kan hjälpa dig på något annat sätt.
Har samma problem fast med en annan MuA...
Vad skönt att det löser sig iaf!!! Nej det verkar jättekonstigt, jag känner inte henne personligen, vet bara vem hon är, så jag vet tyvärr inte vad som har hänt eller om hon brukar göra så. får hoppas att hon hör av sig med en förklaring snart iaf.. det är det minsta man kan göra. lycka till imorgon!!
Hur gick det för dig? Hoppas att du fick en helt underbar bröllopsdag! :) Ni hade ju fantastiskt väder!
Fruktansvärt dåligt!
usch vilken dålig stil, hoppas att du får en förklaring så småningom iaf..
Hej! Jag har fått anlitat Karin vid flertalet tillfällen, bla mitt eget bröllop. Det fanns säkert någon anledning till att er kontakt bröts. Tråkigt att det blev så. Men jag skulle iaf rekomendera henne till alla. En trevligare, duktigare och mer proffesionell makeupartist och hårstylist har jag aldrig träffat.
Hoppas din bröllopsdag blev riktigt bra iaf.
Karin hjälpte mig vid min möhippa och till mitt bröllop i höstas där hon sminkade och fixade håret både på mig och min tärna. Och jag blev så himla nöjd. Allt jag drömt om och lite till!
Hon kom med väldigt bra ideér till håret och färgerna på min makeup, sånt som jag aldrig kunnat komma på själv. Jag får säga som Monahanna här ovan, tråkigt att er kontakt bröts, men jag skulle också rekomendera Karin till alla!
Synd att man ska behöva skriva ett inlägg på nätet om det dock. Det blir verkligen att smutskasta någon. Ett mynt har alltid två sidor, så säkert denna incident också.