• julina

bröllop mallorca 2014

vi håller på att planera för vårt bröllop som är tänkt till 19 juni i svenska kyrkan Palma mallorca.har varit i kontakt med kyrkan men får snällt vänta till v 37 att boka ;) vi kommer bo  i Alcudia  där vi först tänkte ha vigseln men det gick inte för vi har inga vittnen med oss..   Finns det nån som har erfarenhet av Linda Clarin smink o hår och Karolina Olson fotograf? Bilderna jag sett på deras sidor ser jättefina ut men hur ligger de till prismässigt?Jag ska bara ha en enkel uppsättning och somrig makeup... hade tänkt åka taxi mellan alcudia o Palma vad kostar det? tid? Många frågor frågor, hoppas på svar :)   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-14 15:29
    här händer det grejer :)
    har bokat både kyrkan (blir ute vid marinan den 18/6 kl 16), frisör och smink (Linda Clarin) och fotograf (Karolina) Fick svar av tjejerna samma dag jag mejlade dom! Sånt gillas :)De hade jättebra priser.
    Klänning är bestämd men inte beställd och samma med ringarna.
    Hittade också ett jättefint hotell i Alcudia som är bokat..synd bara att det är så långt kvar.....

• Svar på tråden bröllop mallorca 2014
  • julina

Ni som funderar på bröllop på Mallorca behöver inte oroa sig. Vi gifte oss vid marinan 18 juni i strålande sol :)
    Underbar personal i kyrkan som verkligen gjorde vår dag speciell.
    Linda Clarin fixade smink o hår och Karolina Alomar Olsson fotograf kan verkligen rekommenderas! vilka proffsiga tjejer, stor kram till er!
    Åkte taxi fram o tillbaka från Alcudia, kostade ca 70euro enkel väg tog ca 45 min .
    Med andra ord en helt perfekt dag som överträffade drömmarna och förväntningarna!

Svar på tråden bröllop mallorca 2014