• nallemaja

    Ny träff i GBG (hjälper Mrs Brady 2B)

    Då var tråden igång...
    Bestäm ni jag träffas gärna och kan för det mesta!

  • Svar på tråden Ny träff i GBG (hjälper Mrs Brady 2B)
  • Mrs Brady 2B...

    ok...har vi tappat intresset????

  • Mrs Brady 2B...

    Halloj tjejer??? Vart e ni??

  • KUS

    Jag tror att de flesta har det som jag tyvärr. Vet en annan gång när de ordnade en träff vid 16-tiden, då var det bara två/tre som kom.

  • porra

    Å,va jag önskar att jag bodde i Göteborgsområdet så jag fick va med på era brudträffar!! Här i Dalarna är det dåligt med sånt!! Min blivande flyttade från Trollhättan o hit,kanske man borde gjort tvärsom....Hade varit kul att få träffa den trevliga miss brady.. Och alla er andra som hjälpt mig med kloka råd..

  • Mrs Brady 2B...

    Porra
    D hade varit kul att träffa dig med!!! Du får gärna komma ner och bo en helg hos oss. Men d kanske du inte vill....och jag färstår dig...

    Vilken dag och tid skulle passa dom flesta???????

  • porra

    Tack för inbjudan Miss Brady.. Det skulle kännas lite pinsamt förstås,men jag ska ha det i åtanke!! Vi åker ju neråt med jämna mellanrum till all min sambos släkt så..

  • Mrs Brady 2B...

    jo det skulle d kanske bli, men jag e ganska "lätt" av mig och har vi inget annat att prata om så kan vi ju alltid prata bröllopsplaner.....hahaha

  • Mrs Brady 2B...

    Nej skämt och sido.....
    Hur blir det med träffen?????

  • Mrs Brady 2B...

    Nej jag orkar inte dra denna tråden längre.....När ni vill ha en träff kan ni säga till!!Jag ska försöka komma. Vid 4 eller 5 en vardag e inga problem heller...

  • Snuttan aug -04

    Intresserad men 8/11 fungerar inte för mig. Haft annat denna veckan och inte läst BT ordentligt, missat denna tråd. Är gärna med på en träff!
    Hoppas vi ses!

Svar på tråden Ny träff i GBG (hjälper Mrs Brady 2B)