Ny träff i GBG (hjälper Mrs Brady 2B)
Då var tråden igång...
Bestäm ni jag träffas gärna och kan för det mesta!
Då var tråden igång...
Bestäm ni jag träffas gärna och kan för det mesta!
ok...har vi tappat intresset????
Halloj tjejer??? Vart e ni??
Jag tror att de flesta har det som jag tyvärr. Vet en annan gång när de ordnade en träff vid 16-tiden, då var det bara två/tre som kom.
Å,va jag önskar att jag bodde i Göteborgsområdet så jag fick va med på era brudträffar!! Här i Dalarna är det dåligt med sånt!! Min blivande flyttade från Trollhättan o hit,kanske man borde gjort tvärsom....Hade varit kul att få träffa den trevliga miss brady.. Och alla er andra som hjälpt mig med kloka råd..
Porra
D hade varit kul att träffa dig med!!! Du får gärna komma ner och bo en helg hos oss. Men d kanske du inte vill....och jag färstår dig...
Vilken dag och tid skulle passa dom flesta???????
Tack för inbjudan Miss Brady.. Det skulle kännas lite pinsamt förstås,men jag ska ha det i åtanke!! Vi åker ju neråt med jämna mellanrum till all min sambos släkt så..
jo det skulle d kanske bli, men jag e ganska "lätt" av mig och har vi inget annat att prata om så kan vi ju alltid prata bröllopsplaner.....hahaha
Nej skämt och sido.....
Hur blir det med träffen?????
Nej jag orkar inte dra denna tråden längre.....När ni vill ha en träff kan ni säga till!!Jag ska försöka komma. Vid 4 eller 5 en vardag e inga problem heller...
Intresserad men 8/11 fungerar inte för mig. Haft annat denna veckan och inte läst BT ordentligt, missat denna tråd. Är gärna med på en träff!
Hoppas vi ses!