Lokal i Linköping
Livgrenadjärmässen på Garnisonen, de står för både mat och dryck.
Gamla slottet i Bjärka Säby, lite utanför förstås. Dit kan man ta med egen dryck (och sova över både brudpar och en del gäster om man vill).
Sviestad gård, har varit inne på hemsidan bara, men min systers man har varit där och tyckte det var fint!
Sörstad herrgård. Jättefint! De samarbetar med en cateringfirma, men man kan ta med egen dryck. Ligger lite utanför och det finns inga övernattningsmöjligheter där.
Slattefors magasin. Lite utanför också, är typ en lada men på sommarhalvåret antar jag att det funkar bra att vara där.
Matverksta'n (tror jag det heter). Ligger centralt nära stångån/Cloetta Center. Varit där på en studentskiva i min ungdom, stor och ljus lokal!
Vi har bokat middag och fest på Frimis (Scandic-hotellet ganska nära stationen). Var även i kontakt med Elite Hotell som ligger på Stora torget innan vi bestämde oss, de har en stor jättefin sal som man också kan ha fest/middag i. Tyvärr fick man bara hålla på till midnatt på Elite och jag tyckte det var lite snålt med tid om man (förhoppningsvis) har en rolig fest!