• Marie Malmö

Hipp Malmö

Jag har sökt igenom hela nätet känns det som, för att hitta någon som haft sin bröllopsfest på Hipp i Malmö. Jag är nämligen ute efter en vacker lokal för både vigsel och fest och som inte kostar en förmögenhet. Detta är ett hett alternativ, men jag hade gärna hört från andra som varit där.Har kollat på Trollenäs (dyrt), Kronovall (dyrt och dans i ett stall), Örenäs (vigsel utomhus) och Katrinetorp (vigsel utomhus, dans i magasin).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-10 18:15
    En annan nackdel är också att man bara får ha lokalen i 8 timmar.

• Svar på tråden Hipp Malmö
  • Marie Malmö

Vad har de för festsal på Kronprinsen? Hittar inget på nätet? Känner heller inte till nåt förutom affärerna, restaurangen och bowlingen!Emma94 skrev 2013-09-10 18:28:42 följande:testa kronprinsen i malmö den är finemma.brollopssajt.se/valkommen

• Marie Malmö

Jenny ac skrev 2013-09-10 20:59:25 följande:Vet inte riktigt när ni ska gifta er och har eg inget bra förslag på billig festlokal.....snarare lite dyr kanske :). MEN har tips på en helt fantastisk lokal som heter agneshill. Den ligger vid gessie. Helt underbar lokal, där det också finns en separat lokal man an använda för vigseln. Kolla agneshill.seHar inte bestämt datum än. Är dock mer intresserad av något som ser slottsliknande ut, inget stall eller så. Den behöver inte vara billig, men 36 000 kr +150 kr/person för t.ex. Trollenäs tycker jag är dyrt. Inte ens mat ingår där.

Svar på tråden Hipp Malmö