Hanni skrev 2013-09-19 01:04:29 följande:
Är det bara jag som är så nyfiken på vilka alla här är? Vart man bor, vad man jobbar med.
Hur ni träffade era blivande? Vore kul att höra, och kanske få en härlig gemenskap här inne!
tja, jag kan väl börja.
bor i västerbottens inland och är just nu arbetslös efter att ha tagit studieuppehåll från sjuksköterskestudierna. har sökt massa undersköterskejobb i umeå och i norge.. så nu är det bara att vänta på besked..
hur ajg träffade karln min? ja.. de börja med att vi började Karate tillsammans. då var jag 12 och han var.. 21. och då var det då inga känslor till varann på så vis. men vi blev goda vänner. så en dag 2-3 år senare när vi var på väg till ett karateläger i ö-vik så blev det mer känslor och vi blev intresserad av varann helt enkelt. är 22 resp 31år nu. :) förlovade oss 30/10 - 09. flyttade ihop runt den tiden också. flyttade till hus okt 2011. Har två Boaormar till husdjur, varför ormar? - gubben är pälsdjursallergiker. :P
kanske ni vill veta mina intressen? kanske vi har gemensamma?
-skräckfilm
-stephen king
-dragspel
-Brodera (uppskattar all sorts hantverk, men broderi är väl det JAG håller på med^^)
- har ett litet intresse av frimärkssamling också. ^^ (hittade gubbens "lilla" samling han fått av sin mor och vissa delar av sin far)