filibustern skrev 2013-09-11 08:49:33 följande:
vi hade ett planeringsmöte nu i måndags, bara för att få en början. vi har nu 39 gäster på listan. vi kommer ha tema skog, mycket trä, löv, mossa (på bordet), kottar etc. tärna är bestämd, Marsalk vill karln ha, men han vet inte vem bara :P uingångsmusik:änglagård, gärna på nyckelharpa. utgångsmusik rid över skog (ronja rövardotter). ehm.. karln ska fixa min bukett, helt utan min vetskap. och så blir det middag och fest i en byastuga där gubben har sina rötter. ^^ budget ligger på lite drygt 30 000, men har dragit till extra på en del poster, så det kan bli billigare. de e väl det vi kommit fram till hittills
låter endå som ni kommit en bit på väg! :) vi har 45 gäster och hoppas verkligen inte att det blir fler! haha jag tänkte mig ett litet bröllop men man har väl för många man vill bjuda helt enkelt. vi har tänkt ca 40 000. Har precis köpt bil så det kostade ju en del. Men hoppas verkligen inte att vi kommer använda oss av hel budgeten. bättre att budgetera högt och sen kunna spara :)
vad har ni andra för budgetar?
vilken fin bröllopsida du hade gjort emma94, men såg att ni skulle ha 5 fotografer! är inte det ganska dyrt? :)