April 2014
Vi gifter oss den 4 april i år, också vi borgerligt. Det kommer att bli en väldigt blygsam och intim tillställning med enbart 6 vänner närvarande som agerar VF och vittnen. Vi är lastgamla i förhållande till Er andra här på BT så jag tvekade länge med att skriva något inlägg. Hoppas det är ok?
Min blivande man har varit gift en gång förut men inte jag så jag är precis lika förväntansfull och spänd som ni andra, det kan jag försäkra trots att jag är över 48.
Vi har bokat lokal, fått hindersprövningen klar, skickat in om namnbyte, köpt vigselring, beställt klänning, skor och lite annant smått och gott. Mannen har beställt och fått hem kostymen och hunnit gjort ändringarna hos skräddaren. Jag har bokat håruppsättning och gjort klart med vem som fixar min brudbukett.
Vi kommer efter vigseln ha lite kaffe och tårta i samma lokal för att efteråt förlytta oss till en annan stad där vi ska övernatta och äta bröllopsmiddag på ett hotell.
Enda smolket i bägaren är att jag är orolig att min klänning inte ska hinna fram i tid, men jag får väl ha lite is i magen, det är ju bara en vecka sedan jag beställde den ;).......
Måste dock säga att jag har väldigt stort utbyte av detta forum, har läst och skrattat, och suckat och trånat av alla fina bilder och underbara berättelser som alla delar med sig, man blir bara så glad av att läsa allt fint...........